www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Anty

Anty är en av dom få Svenska bloggare/YouTubers som jag följer. 
Jag upptäckte Antonia för första gången för typ 2 år sedan kanske (?)... shit redan två år? Känns som att det var igår :) haha

Hon verkar bara vara en sån härlig person. Hon är typ min girlcrush #1 haha :) 
Jag har lärt mig så mycket nytt inom sminkvärlden pga henne, hittat en massa bra sminkprodukter pga att hon har rekommenderat dom.

Antonia är en stor förebild för mig. Hon har fått mig att våga tro mer på mig själv, att jag duger precis som jag är. Sen har hon ju också en sån cool stil och grymt duktig på smink :) 
Jag älskar att hon inte är rädd att vara sig själv, hon går sin egna väg. Sen att hon också vågar ha Crazy färger på läpparna osv :D 
Jag menar det är inte många som ser så snygg ut i grönt läppstift, medans hon ser sjukt snygg ut i det. Liksom finns det någon färg som du inte passar i? haha 

Jag är otroligt glad över att jag hittade Antonias blogg och YouTube kanal. Jag kollar på hennes videos varje dag, och det får mig alltid på bra humör :) 

Hon är helt enkelt bara BÄST!! ♥
 
Skippa till 5:13 om ni vill se det gröna läppstiftet ;D 
 
xoxo
Kommentarer
Postat av: Antonia Johnson

Tack så jättemycket, vad glad jag blir!

2015-02-16 @ 10:57:01
URL: http://anty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0