www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Kicks + Urban Decay= Sant

Japp ni hörde rätt! Urban Decay har äntligen kommit till Kicks webshop!! 
I'm so happy right now! Ni anar inte hur sjukt glad jag blev när jag upptäckte det :D 
Urban Decay är ett sminkmärke som jag har velat prova hur längesom helst, sen alla Beauty Gurus började prata om det. Men jag har inte hittat någon stans att få tag på det i Sverige eller kunna beställa hem till Sverige.

Så det är en dream come true att Kicks har tagit in Urban Decay i deras webshop :D

Såklart kunde jag inte låta bli, jag beställde hem min efterlängtade Urban Decay Naked Palette. Hade sån beslutsångest över vilken av alla tre Naked paletterna som jag skulle beställa, men till sist valde jag ändå den första Naked paletten :) 
 
sen passade jag även på att beställa Urban Decay Primer Potion- original 
iiiih längtar redan tills dessa två sakerna kommer med posten :) 
 
Idag fick jag även hem mitt paket från craycray.se.... 
Där jag beställde Anastasia Brow Wiz, Lime Crime lipstick "Coquette" och Lime Crime velvetine "Utopia" .
Ser fram emot att få testa ögonbrynspennan och de imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0