www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Tumblr

Jag har blivit en aning beroende av tumblr på senaste tiden ;) haha
Igår spenderade jag i princip hela dagen på tumblr... stalking some people and reblogging some fun stuff :p 
 
Jag lägger upp mest bilder där, både egna bilder och bilder som jag hittat på bl.a weheartit :) 

Vill ni följa mig på Tumblr så klicka på länken här: johannaxbeauty.tumblr.com jag lägger upp och rebloggar bilder på allt möjligt... One Direction, skönhet- och mode, outfits, mat, citat m.m :) 

Kika gärna in och följ mig där :) ♥
 
 
Kommentarer
Postat av: Lena

Jag var beroende av den förut men nu är jag mer inne på Pinterest :P Men händer att jag går in där och Tumblr på kvällarna när jag har tråkigt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0