www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Helg

Ställde klockan på 8.00 idag, för att jag skulle komma ihåg att ta första tabletterna av Concertan. 
Sedan gick jag tillbaks till sängen och lade mig igen, dock hade jag hunnit piggna till och kunde ej somna.
Så jag slog på TV:n och då var det MTV Top 3 One Direction :D wohoo <3 kunde ju inte bli bättre :P 

Efter att jag hade kollat på TV en stund, så började jag att plocka ihop lite i rummet.
Bäddade rent i sängen, satte på sängöverkastet över och plockade ihop på golvet.
Fortsätter med resten av rummet imorgon.

För min del så känns det bättre att dela upp, och inte ta allting på en gång.
För då kan det bli för mycket för mig.

Jag brukar vara väldigt dålig på att komma ihåg att ställa klockan så att jag går och tar Concertan i tid även på helgerna. På vardagarna tar jag ju tabletterna innan jag far på jobbet, och jag måste även komma ihåg att börja ta tabletterna samma tid under helgen också. 

Så just nu känner jag att jag har full av energi i kroppen. Det liksom kryper i kroppen och jag vill hitta på något att göra. Vet dock inte vad... Hmm... 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0