www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Planering

Något som jag är väldigt dålig på är att följa en planering. Det spelar ingen roll hur många gånger jag gör en påminnelse i t.ex mobilen att jag ska städa rummet... Det är så lätt för mig att klicka bort det, och tänker "jag gör det om en stund" vilket alltid slutar med att jag inte gör någonting alls. 
 
Så nu har jag skrivit en "att göra lista" på min skriffeltavla som jag har köpt på IKEA. Och hoppas på att jag kanske blir mer påmind då jag ser den, och tar mig för att göra sakerna som står. 
 
Vilka hjälpmedel funkar bäst för er då ni ska planera och för att kunna följa en planering? 
Funkar det för er att bara skriva i almanackan, mobilen eller ett schema som ni kanske har på skrivbordet eller hänger på väggen? 

Jag har provat i princip alla dom sakerna. Men jag har nog ändå kommit fram till att det blir nog lättare för mig att bli påmind om jag har en synlig planering. 

Skriffeltavlan hänger på väggen bredvid mitt skrivbord, så jag ser den från sängen och när jag sitter vid datorn.
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag gör aldrig planeringar för jag vet att det inte blir gjort ändå :P Jag tar det som det kommer lite. Städa en dag, dammtorka en annan etc. Och på något vänster fungerar det.

2015-03-07 @ 10:41:48
URL: http://thisismyphotostory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0